søndag 1. november 2009

Halloweenfest i går, hyggelig hyggelig!

I dag har jeg hatt familiebesøk av Henny (tanta mi) og bestemor. Vi har sett på Polenbildene og gått tur. Veldig familie-ish. I går var jeg på Halloweenfest hos Embla, det var veldig hyggelig:)


Embla var sigøyner mens Elin var en Darl Angel.

 

Jeg var et spøkelse med svineinfluensa, som dere kan se.

Det blir jo ikke skumlere enn et spøkelse som kan smitte deg med epidemien eller pandemien som går for tiden! Vi så den skumleste filmen som finnes, nemlig "13 snart 30", det blir jo ikke skumlere enn at du plutselig har hoppet over 17 år av livet ditt!

 

Emblas katt Sasha, hun hadde dessverre ikke kledd seg ut:)

Emblas nye hus vare veldig fint, jeg ser frem til å se det i dagslys.


Geffe twitrer ved siden av meg:)

GOD NYHET: Fingeren min blir bedre!
DÅRLIG NYHET: Helgen er snart over.

Ha en fortreffelig november.

xoxo Synne, som snart har bursdag!:) 

1 kommentar: