onsdag 11. november 2009

Nedtelling

Jeg driver til stadighet å prøver å logge meg inn på bloggen med passordet jeg har på fronter, sier dette noe om meg?:)

I dag var jeg på møte. Det var veldig viktig, men jeg følte meg ikke så viktig som jeg kanskje burde ha gjort. Her daler privilegene ned i fanget på meg, også sitter jeg der og gjesper, men nei. Jeg skal ikke komme med en lang preken nå.

Nå skal jeg begynne er brusdagsnedtelling, slik at det til en hver tid er klinkende klart for mine leser hvor lenge det er til jeg blir femtis. Det er egentlig ikke en sånn KJEMPE big deal, men jeg liker å blåse det opp:

Nå er det 18 dager til bursdagen min.

18 (atten) er det naturlige tallet som kommer etter 17 og kommer før 19.
Dette var alt som sto på den norske wikipediaen om tallet 18.Huff huff. Jeg blir wikipediasert.

Dessuten, kommer Jimmy Choo i H&M butikkene på lørdag. Jeg skal ikke stelle meg i kø, fordi den begynner å dannes klokka 7 om morgenen og butikken åpner ikke før 10. Det er særriøse saker. Man får et armbånd som et bevis på at man er en av de først 160 i køen og man kan bare kjøpe en av hver vare. Jeg skal handle på nett. Og jeg sier deg, da gjelder det å være rask på avtrekkeren. Nettshoppingen åpner klokka 10. Det er Jimmy Choo lissom, kan ikke bare la det skje uten at jeg er en del av det!



Liker disse gansk godt. De har dem i svart og, de er tidløse og trendy, men ikke akkurat noe jeg kan begynne å bruke med en gang dessverre.

Skal du ha noe fra kolleksjonen?


xoxo Synne, nedtellingen er i gang:)

2 kommentarer:

  1. Ska'kke kjøpe noe Jimmy Choo - skal bare snylte på det du kjøper. :D

    SvarSlett
  2. Lykke til på VGS i morra !

    SvarSlett