mandag 16. november 2009

Ja, dagens dato er vel en litt kjedelig overskrift?

Nå må jeg bare ta dette før jeg glemmer det:

I dag er det 13 dager til det er to år siden jeg blie 13.

Også har jeg bare eksplodert polyvore i helgen. Har laget så masse fiiint, syntes jeg selv da. Nå er ikke jeg noen ekspert, men det jeg har prestert blir her presentert:


Grunge it up!
90-tallet er det nye 80-tallet. For det lese jeg i Henne, så det sååå!


Your inner Lady Gaga


Ja, ja veldig dypt og gjennomtenkt og modent - I know!


Perry look-a-like


Gjøre selv!


The old way

Ikke helt min stil, men.

Jeg skal bli bedre.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med Ulsrud.
Jeg har mange problemer.
Jeg er sliten.

FORRESTEN!: Hvis du villegge inn en kommentar må du prøve to ganger, det går alltid på andre forsøk så hvis det ikke funker - ikke gi opp for det går!

Tuusen takk for alle kommentarene på forrige innlegg. Det var en hyggelig overraskelse! Takk, takk.

xoxo Synne, litt deprimert:(

4 kommentarer:

  1. Ikke vær deppa. Husk at det alltid ordner seg:-)

    SvarSlett
  2. så sinsyk flink du er med polyvore - omg kunne død for mange av de outfitene :P

    SvarSlett
  3. Så kule bilder!! :D:D

    SvarSlett