onsdag 4. november 2009

Møtedag i dag

I dag har vært den store møtedagen! Først var jeg på elevrådsseminar (seminar er mye kulere enn alle de teite ordene som kurs og konferanse) såvar jeg på speiderledermøte. I dag har jeg vært viktig. I dag har jeg spilt en rolle, og det føles bra!

Så dagens sang:
Det snør det snør,tiddeli BOM! Det er deet det gjør tiddeli BOM! Nå snør det mye mer enn før, tiddeli BOM og huttemeitu:)

Jeg har skrevet BOM fordi det var den lyden som kunne høres da et snøfnugg traff mitt hode.

Jeg føler at jeg må samle ønskelista mi, for det har vært litt her og der, og nå er den her:

-En kul klokke, som denne fra Neon som fåes hos Gullfunn (men i gul eller blå eller lilla)
-Fargede iPod ørepropper fra Apple.
-Nemi bok nr.5.
-Hvor mange nordmenn heter Vidkun? (bok)
-Gavekort fra Forever 21/den fine kjolen fra et innlegg for lenge siden
-Og fra venner ønsker jeg meg kun penger,de skal gå til noe spesielt:)

Jeg har bare spist god mat i dag. Prim til frrrokkost, salat til lønsj, kylling til midda'.

I morgen skal elevrådet være kule.

xoxo Synne, viktig person:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar