onsdag 18. november 2009

Fine kjolene

I dag var jeg på YoU-messa og hadde en a-ha-opplevelse. YoU står for Yrkes - og utdanningsmessa. A-ha! Dærfor rakk jeg heller ikke speidern:(

Har funnet masse jeg ønsker meg på Forever 21, her er noe av det:


Den er lite mye dårlig fin!



Fine slangeskinnskjolen:)



Her er det snakk om å overgå alt annet!



Fantastisk!



Fin? Jeg vet.



Den samme som en jeg har lagt ut tideligere, men her i sølv.



Fin hverdagskjole.



Åååå. Se på rysjene...



Absolutely faboulus.

Hva syntes du om mitt fremtidige klesskap? Nyyydelig.

I morgen får vi igjen norskmappene. Har et litt anbivalent til magefølelsen min merker jeg.
Pluss samf. presentasjon da, bæsj. Må øve nå.

xoxo Synne, forever nerd:)

5 kommentarer:

  1. Likte kjolene!!:) spesielt nr 3 fra toppen! I<3#3 hahaha......... liite liiv-.-.- Forresten digga de polyvore tinga dine(y) keep up the good work! kommer flere?? Kanskje en litt rocka style med nagler*sikle* jaa...... hahahahaha. Ok, orker ikke øve fransk, så sitter her å kommenterer:) lalala, jeg liker også rakfisk, men det STÆNKER!!!(hyllest til Embla) ok, nå håper jeg du ble glad, for jeg er egentlig ingen kommentere type. hahahahaha....

    SvarSlett
  2. Jeg er vel ikke SÅ opptatt av kjoler. Lykke til med samf. pres.

    SvarSlett
  3. Ja du, nå ble jeg glad! Elsker også kjole nummer 3. Takk takk for kommentaren, og ja, rakfisk lukter promp:)

    SvarSlett
  4. Jeg er vel ikke SÅ opptatt av kjoler da. Lykke til med samf. pres. i morra.

    SvarSlett
  5. Forhold, eller? FORHOLD! Jaaa!

    SvarSlett