lørdag 14. november 2009

Gimme sho, Jimmy Choo

Ja! Og Synne greier det - igjen! Nå er jeg den stole eier av et par Jimmy Chooes, de røde fra et par innlegg tilbake. Jihuuu! Jeg er så lykkelig. De kommer i posten om en 14 dagers tid. Jeg gleder meg! De er mine, bare mine! Moahahah. Også syntes jeg faktisk ikke 800,- er så innmari ille. Det er jo faktisk snakk om designersko her, vanligvis koster de jo, ja jeg aner egentlig ikke, men mer enn 800 i alle fall. Det er sikkert fortsatt mulig å røske til seg noe her.

Nå har jeg faktisk blitt hekta på et spill, men det er ikke tetris. Det er det gode gamle Bomb it! Husker jeg spilte det hele tiden før, og nå husker jeg hvorfor. Du finner spillet her.
Er jeg ikke blitt flink til å fikse koblinger? Jo, jo.

I dag skal keg bare taste på pcen og gjøre tullete lekser. Jeg hater lekser. Jeg har funnet igjen solbrillene jeg miste da, men det nevnte jeg kanskje aldri det?

I dag er det 15 dager til jeg blir 15, bare så dere vet det.

xoxo Synne, lykkeliiig:)

2 kommentarer:

  1. Det tok bare to timer før Jimmy Choo var utsolgt, så du har rett til å være lykkelig. :D

    SvarSlett
  2. Heldiggris! :D
    - Mira

    SvarSlett