søndag 29. november 2009

Gratulerer til meg - jo takk:) Innlegg nr.100!

Jihuu! Bursdag og innlegg nummer 100! Jeg har fått så mye fint:) Bok, veske, spill, flisjakke, supergenser, penger, armbånd, Marc Jacobs t-skjorte, Bitten t-skjorte og gavekort på Forever 21 - butikken i mitt hjertet:) Åååå, jeg er så glad og litt bortskjemt:) Også kommer mormor og noen til i morgen, så det blir fire dager til ende.

Nå skal jeg lese litt om den kalde krigen og litt sjanger og drikke cola:)

Glad!


13-årsdagen min



14-årsdagen min

Bildene fra i år? Kommer en gang i mitt neste liv regner jeg med:)

På onsdag er det julemesse på Speideren, så da må dere komme. Det er kaker og man kan vinne masse billige ting og noen dyre. Fra klokka ettermiddag på Breidablikk på Høyenhall (huset med det grønne spiret).

Takk for alle gavene og gratulasjonene jeg har fått! Nå gleder jeg meg til jul:)

xoxo Synne, 15:)

1 kommentar:

  1. fyfyfyfyfy.... sitter ikke rett i ryggen jeg . OMG fyfyfyfyfy.... :D

    SvarSlett