lørdag 31. oktober 2009

Halloween, og månedens siste innlegg.

I dag skulle jeg på Bymanøver, men jeg dro ikke på Bymanøver.

Ha ha ha! Dette må dere se!

Bare trykk her!
Er jeg ikke flink som fikk til dette?

Også har Pangnes lært å gå:) Det er veldig søtt. Hun stabber bortover.

Også får jeg ønske dere en god Halloween alle sammen. Det hadde jeg glemt. Bare kle dere ut og kom på døra her dere, så skal jeg se om vi har noe dere kan få:)

Jeg var inne på bloggen til Johanne (trykk her) og da så jeg at hun hadde laget noen morsomme lister. Sånn for eksempel, hvordan være fjortis? Det så veldig morsomt ut, så da ville jeg også prøve. Nå må jeg tenke litt på hva jeg skal lage liste over. *tenker*.  Nei, jeg kommer ikke på noe. Kanskje senere.

I dag tok jeg av plasteret mitt (det hørtest litt rart ut, men men). Jeg har en skrå tommel. Det er en del av meg jeg aldri får tilbake. Det er jo litt dumt, men så er det litt kult også.

Andre ting på meg som er ødelagt:
- Jeg har en limt hodeskalle.
- Jeg her et arr på venstre stortå, og et blåmerke under høyre stortå som bare ikke vil gå bort.

Jeg kommer ikke på noe mer. Da er jeg vel nermest perfekt da?:)

xoxo Synne, da ble det en liste allikevel da:)

1 kommentar:

  1. Gratulerer til Pang-nes, og gratulerer til deg med den fine linkinga. :)

    SvarSlett