lørdag 28. november 2009

Lille Bursdagsdag!

I dag er Lillle Bursdagsdag. Jeg orker ikke legge ut bildene enda, sorry. Kanskje Andrea har lagt ut noen? Har nettopp kommet hjem fra min årlige bursadgsmiddag med mamma og pappa. Jeg bestilte et fajitastårn. Det var veldig godt.

Jeg kom på at jeg hadde glemt å blogge om det muligens aller morsomste fra i går. For, som jeg skrev moste Elin og Andrea Amdreas dessert. Og da servitøren vår kom så fortalte vi at den var most fordi Andrea hadde et fordøyelsesproblem. Ha ha! Hysterisk! Tror ikke han gikk helt på men:)
Black n' red
My net-a-porter favourites
Dette er kanskje den polyvoren min med de fineste tingene? Den kule jakka og de utrolig nydelige skoene. Jeg vil ha.

Er ganske dyrt, men mange merker å velge i: http://www.net-a-porter.com/

Så da gleder all hjerter seg til i morgen dere. Vi blogges!

xoxo Synne, siste tid som 14:)

1 kommentar:

  1. yooo !!
    congrets med bursdagen <3
    halveis til 30 nå :O haha

    ps. lost my phone så du får ikke noe melding ...

    SvarSlett