søndag 22. november 2009

Polyvore og Singapore (oi, snakk om malplassert!)

Nå har jeg vært på pinnekjøttmiddag hos pappa. Mmmm, skikkelig julestemning! Jeg elsker pinnekjøtt og kålrotstappe og poteter og kraft. Nam! Nå gleder jeg meg enda mer til jul.

Jeg har egentlig ingenting å skrive om. Nei, kommer ikke på noe. Har laget denne på polyvore, men du vet. Den ble litt så som så:


Beatles


Topp fra Stella McCartney og veske fra Givenchy (fin fint merke).

Nå nærmer turen min til Finland seg. Gleder meg, skal shoppe masse. Da er målet mitt om å være i alle landene i Norden nådd. Jeg tror mitt neste mål skal bli å ta på ny negllakk. Trenger det. I hvertfall for i dag.

I dag er det 7 dager til bursdagen min.

Jo, det er noe jeg må opplyse om (oi, det var et snasent uttrykk). Jeg er ikke så bursdagssentrert som jeg kanskje virker (oi, det var et snasent uttrykk). Altså, jeg skjønner denne nedtellingen kanskje sier noe annet, men det er ikke det viktigste i livet mitt. Bare så det er sagt.

Syntes dere foresten jeg burde ha en bursdag med venner? Jeg vet ikke helt jeg, og nå begynner jeg jo å få litt dårlig tid også. Hmmm. Hold av fredag da, I TILFELLE.

xoxo Synne, rart innlegg...:)

3 kommentarer:

  1. Nordens største kjøpesenter ligger i Helsinki. Yiiihaaa!

    SvarSlett
  2. Ha bursdag synne, jeg har aldri vært i bursdagen din =( Må få til det før vi skilles! OJJ OJJ OJJ, det hørtes veldig ... hva kan man si? Men ja, jeg ble ikke invitert i fjor jeg =( SÅ JA; LETS PARTEYY

    SvarSlett
  3. Enig med Andrea!! LET'S PAAAAARTEEEYYYY!!!! Bursdagene dine er såååå morsomme, digger de!!!!!!!!!!!!!!!!!1:)

    SvarSlett