mandag 23. november 2009

To Ulsrud or not to Ulsrud. That is the question!

Hem, hem, hem. Hva skal jeg velge. Gå, eller ikke gå? Jeg vet ikke, men nå har jeg en prøve i morgen og jeg har ikke øvd til den,så jeg føler jeg ikke har noe valg. Uff uf. Jeg vet neimen ikke jeg, skulle ønske jeg aldri hadde begynt.

I dag var vi på NUPI, men jeg er for deprimert till å skrive om det. Du kan dog sikkert leser om det her eller her eller kanskje her eller her eller her. Så hvis nysgjerrigheten nesten dreper deg, skulle ikke det bli noe problem:)

Nå står Jakten på kjærleika på for fullt fra kjøkkenet så jeg hører ikke min egene tanker. Må stikke å fundere.

I dag er det 6 dager til det er 1 år til jeg blir 16.

xoxo Synne, dette ble da fryktelig kort:)

1 kommentar:

  1. Lykke til med valget.Husk at det går bra uansett hva du velger.

    SvarSlett