lørdag 21. november 2009

They have arrived...

Æsj, æsj, æsj. Jeg fikk ikke blogget i går og da går det ikke opp med at mitt innlegg nr. 100 er på bursdagen min:( Da blir det to innlegg en dag, bare så dere er obs:)

SKOENE MINE HAR KOMMET!


Er de ikke fantastiske?



Ja, har negllakk på venstre stortå...



Pungen og armbåndet.

Jeg fikk også et armbånd og en pengepung av mamma. Det skulle egentlig være julegave til meg, men da det lå sammen med skoene i boksen fra H&M kunne ikke mamma gjemme det for meg. Så jeg fikk det altså i går.

Jeg har faktisk på meg skoene akkurat nå:) Må trene på å gå i dem vøtt'.

Så har jeg vært på shopping. Kjøpte meg lilla fløyelsthights, kuleee.



Disse da, men i lilla og ikke denne burgunderish versjonen.

Må legge inn et bilde til av elskelingene mine.



Lange, flate hælar.

Nå er kattene altså dratt:( Vi sendte med "issabornen".



De har blitt skikkelige kompiser.

Jeg skal rydde rommet i helgen. Det blir gøy. Finner sikkert mye nytt, det gleder jeg meg jo litt til.

Sjallabais!

xoxo Synne, mine fine sko:)


1 kommentar:

  1. åå heldig- misunner deg for de skoene assa !!!
    kan du legge ut bilder av hva du kjøpte på fredag :D <3??

    SvarSlett