fredag 13. november 2009

Veldig vellykket videregående vulks (Hæ?)

I dag har jeg vært på Bjørnholt. Det var en veldig fin skole, men den har litt lavt snitt da. Medier og kommunikasjon var moro. Det var det jeg hadde å si.

I dag er det 16 dager til bursdagen min.
Sorry for at jeg glemte å telle ned i går, jeg assa, sukk.

Jeg er HEKTA på tetris. Nei, jeg er ikke det. Kom ikke på noe annet å skrive, sukk. Når jeg allikevel spiller, spiller jeg her.

I dag lærte jeg en ny vits, men jeg syntes ikke den var like morsom som Elin syntest.

Den ene tørrfisken til den andre:
- Long time, no sea.

Ha ha ha ha ha.


En stor (og i min mening) deformert blomst.

Jeg søkte på Bjørnholt skole på google, og da kom dette bildet opp. Denne store blomsten sto ved inngangspartiet på skolen. Den kostet 1,2 millioner kroner å lage, men den fungerte ikke. Ideelt sett skal man kunne stå under den og snakke med blomste fordi det henger noen mikrofoner inni der. Så skal blomsten kunne svare tilbake, men den blinket veldig fint da. Også svaiet den litt.
Den gule "bunkeren" som kan skimtes i bakgrunne var et veldig kult kontor. Gøy, gøy.

Bilde hentet fra www.akrivoslo.no

Ja, også vet jeg ikke helt hva jeg skal kjøpe fra Jimmy Choo. Kan dere hjelpe meg? Tusen takk!

JO, OGSÅ!: Mange blogger har en "spørsmålsrunde", men jeg tror ikke det er så mange spørsmål å stille meg (dessverre?). Det er jo alltid gøy å svare på spørsmål og snakke om meg selv da, så skulle dt være noe så er det bare å spørre:)

xoxo Synne, har gått på vgs:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar