lørdag 28. november 2009

Fin dag i går, fin dag i morgen.

Jaaa, og jeg fikk jo ikke blogget i går så da må jeg blogge to ganger i dag. I går var jeg på Peppes og feira bursdagen min med Mira, Embla, Elin N, Andrea, Yini, Elin H og Therese. Vi snakket stygt med/om jentene i rommet ved siden av oss og Elin N kompserte Peppes nye rett bestående av Oreo Dream og rømmedressing. Jeg skal legge ut bildene i mitt neste innlegg for dagen. Vi spiste Crunchy bacon (den var dødsgod, tacokrydret kjøttdeig og purre (?) og cherrytomater og bacon (æsj) og Cham Ping Jong. Jeg fikk desserten min gratis også fikk vi gratis potetgull, Sørlandschips med Peppes Pizza smak, den er sånn ganske god. Kelneren vår het Pål og hadde nok problemer med å servere oss. Utenfor sto det en feit gris for å symbolisere hvordan man ville bli seende ut hvis man spiste på Peppes hver dag:)

Etterpå dro vi til Mira og spillte Trivial Pursuit. Så nå vet jeg at du gong du gong er en indisk sjøku og ikke en inuittisk frukt eller et kinesisk musikkinstuument. Ha ha!

I dag skal jeg øve til tentamen og gå ut å spise med mamma og pappa og i morgen har jeg BURSDAG og jeg gleder meg!

Jo, også fikk jeg fin gave fra Elin, selv om jeg sa at jeg ikke ville ha noen gaver, og fint kort fra søsteren hennes Mari.

I dag er det 1 dag til jeg blir 15!

xoxo Synne, mett:)

1 kommentar:

  1. Stakkars Pål... Håper han fikk litt driks..?

    SvarSlett