mandag 9. november 2009

Innlegg nr.80!

Nå er jeg litt skuffa derer. Ingen kommentarer på mishandlingsinnlegget mitt? Det som var så fiiint. Så er jeg litt glad óg, fordi dette er innlegg nr.80. Greier jeg 100 før 2010? Jeg skriver jo max ett innlegg om dagen, fordi jeg er redd at hvid derer ser et innlegg, så tror dere "Ok, dette var dagens" også scroller (fiiint ord) dere ikke ned for å lese et innlegg fra samme dag. Comprende?

I morgen har jeg musikkeprøve. Det blir hurramegrundtgøy. Nei.

Jeg har laget hus til Simba. Det er hyggelig, men han gidder ikke bruke det.


Hvis mamma og pappa hadde vært mørke i huden, hadde jeg sett sånn her ut:)

Jeg har crazy mye å gjøre, derfor må jeg gå, men jeg slenger inn et bilde av dyremishadlingen min så kommenterer dere kanskje nå.

 
Ingen kommentar...

Jo! Også har dere sett den nye Samsung Corby Pro, den er fiiin:



Sidekick åpening og greier og greier.

Først så jeg bare Corby, men så oppdaget jeg Corby Pro som kan flippes opp. Den er døbar!

Bonnsi har blødd på dekoderen.

xoxo Synne, fiiin:)

1 kommentar:

  1. Trodde jeg kommenterte i går jeg men....det jeg ihvertfall tenkte å skrive var at katta ser ut som noe fra et Odd Nerdrum bilde. Lykke til med musikkprøva

    SvarSlett