torsdag 19. november 2009

Jihuu!

Innlegg nr. 90! Jihuu! Syntes jeg akkurat satt her og blogga om innlegg nummer 80 jeg, men det er jo bare 10 innlegg siden, da, så.

I dag er det 10 dager til jeg blir 10+10-5! Jihuu!

Nå har jeg laget en bortti natta bra tidslinje over den kalde krigen, nå må jeg gjøre ekstraleksa mi:)

I dag lurte jeg på noe. Jeg lurte på om hvis jeg søkte på "hjerte" på google, om det ville komme opp et hjerte som et organ eller et hjerte som noe rødt og søtt (skjønner du hva jeg mener?). Det var ikke et organ før bilde nummer 23 (mitt favorittall). Hva sier dette om verden? Nei jeg bare tuller, prøver å blogge her.

I dag rar kattene fra meg. En annen gang kattene mine dro, skrev jeg et dikt om det (se et av de aller første innleggene). For å holde tradisjonen tro, gjør jeg det igjen. Denne gangen i form av limerick.

Kattene drar og jeg er så trist
Helt råttene inni ja helt markspist
Jeg får ikke sove
I min egen alkove
Jeg tror jeg skal bli anarkist

Så et koselig dikt om de fine kattene mine:

Bonnsie og Simba de er så fine
Det er nesten så jeg må grine
Sover på dekoder
Søster og broder
Men de bæsjer og er litt ufine

Dette var gøy dere! Ok, har du er dikttema? I can do it! Jeg er din personlige diktforfatter:)
Et til.

Dette er innlegg nummer 90
Jeg feirer med oppklippet grafitti
Nei, jeg mente konfetti
Jeg blir halvveis til 30
Nå var jeg borti natta vitti'

Ha ha ha ha. Min høyre hånd.

Tusen takk takk takk. Jihuu!

xoxo Synne, nå må jeg på leksene påbegynne:)

1 kommentar:

  1. Skriv et dikt om tidslinja til den kalde krigen, 'a..! :D

    SvarSlett