mandag 30. november 2009

Den Siste Feiring

Hei! I dag var det heldags i norsk. Satt tden ut jeg, best det. Ble sånn halvfornøyd. Bare håper jeg kan holde meg fast på 5ern, jeg:)
Nå har jeg hatt besøk av noen venner av mamma og mormor og familien. Da fikk jeg en Jenny Skavan jakke som er sååå fin. Den var utsolgt i Norge, men de hadde vært og kjøpt den i Sverige vet du. Skikkelig glad. Også fikk jeg en online julekalender. Hvor kult er ikke det?

Så nå samler jeg meg etter alle gavene og feiringene og jeg har spist meg fordervet på snitter, så jadda!


The classy look!
Th Paris Way
Th Calvin Klein way!

Hvilket anntrekk likte du best?

Ja, det var vel i grunn det jeg hadde å meddele. I morgen skal jeg ha kule klææær!

xoxo Synne, glad:)

1 kommentar:

  1. Ta et bilde så jeg får se de kule klærne da.

    SvarSlett