torsdag 1. april 2010

Penjonisttilværelsen er flott!

Visste dere at jeg har blitt pensjonist? En skulle ikke tro det, men de siste dagene har det dukket opp flere og flere tegn som tyder på dette. I går for eksempel, kunne jeg velge meg en Fjorland-middag og jeg valgte fårikål. Jeg kunne godt ha tatt kyllingsuppe eller biffsnadder, men jeg valgte fårikål. Og til det valgte jeg Villa Farris til drikke. Også Melkehjerter til godis. Dette lover ikke bra for fremtiden. Det neste blir vel båtis og kamferdrops:)

Men, så har jeg en god nyhet også. Det er en skikkelig god en òg! Dere vet ballkjolen min? Den grønne. Ha ha. De siste dagene har jeg sett den både i Costume og i Elle. Hvor kult er ikke det? I Costume så var den med i en mote-/bildeserie. Altså en modell som viste frem kjolen i regi av Costume og ikke Filippa K. I Elle var det kun et lite bilde av den med en bildeskrift om at Elle-redaksjonen bare eeelsker Filippa Ks nye kolleksjon. Så det er jo bare råkult!

Også må dere høre en kul ting til. Dere vet New Yorker-skoene mine (under)? De kostet jo bare 4,95 euro, eller noe sånn som 40 kroner. Syk pris, ikke sant. Kjøpt i Amsterdam. Uansett, da jeg var på Bianco for å prøve de blå og brune wedgesa der så så jeg disse skoene. Jeg tuller ikke. De var ikke bare like, det var den samme skoen - helt kliss lik. Og de kostet sånn ca 100 000 ganger mer. Og det er jo bare kjempekult det også. For jeg har jo bare gjort det kuppet og betalt kanskje 10% av det Bianco vil ha for dem, om ikke mindre. Kuuult!


Sååå. I går ville jeg gjerne lage muffins for jeg hadde kjøpt så fine muffinsformer fra Indiska. Så da lagde jeg gulrotkakemuffins fra grunnen av. Hah. Kult! (Jeg hater kameraet mitt. Nå hadde jeg tatt 4 bilder av mufinsene også gir den meg bare 1. Bare 1! Og i går ville det ikke gi meg noen av wedgesa! Noen som vil kjøpe HP-kameraet mitt for 2000, sånn at jeg kan kjøpe meg et nytt. Som funker?).

Ajkaramba dere!

Hvem trenger vel Deli & Deluca når jeg finnes? De ble litt halvmislykka siden jeg fylte formene nesten opp til kanten og de vokste seg jo enorme i ovnen. Så de ble litt deformerte, men de smakte jo like godt for det. Det er jo innsiden som teller! Ha ha ha! Buttercreamen var rågod og full av kalorier - jum jum jum!

Nå må jeg avslutte, for Iversen kommer snart.

(Er jeg ikke blitt god på "ekte" bilder? -Jo:))

PS: Alt som står skrevet her er sant. Det er ikke tull altså. Selv om det 1.april. Dere blir nødt til å tro meg. Jeg skjønner jo nå at det med kjolen min ikke var så lurt å blogge om på en dag som denne, men jeg stoler på at dere tror meg jeg. Takk for deeet.

xoxo Synne, muffinmett:)

1 kommentar:

  1. Hahaha, du er morsom du lille pensjonisten min ;) De muffinsene var no annet enn de "bollene" som ble laget til OD-dagen! Nammmmm.. Elsker gulerotkake<3

    SvarSlett