mandag 12. april 2010

Znork

Sitter nå her og samler litt info om humor til tentamen i morgen. Bokmål. Sakpreget. 5 timer. Alle hjelpemidler. Ingen form for kommunikasjon tilatt. Veldig viktig. Alt sammen. Og det er KJEDELIIIG! Meeeen, jeg tar meg en pause for å blogge litt for det ser jeg på som en plikt - på en bra måte. Hvis jeg egentlig har masse lekser så er det greit å ta en bloggepause, for det må jeg på en måte uansett - på en bra måte.

Her kommer en liten "fun fact" (uff, skikkelig teit uttrykk, nesten like ille som kilhæl): Jeg har et av de mest rotete rommene jeg vet om, men akkurat klesskapet mitt - det er ryddig. Det er jo der jeg oppbavarer det aller helligste. Derfor fungerer det også som et fint sted å oppbevare andre ting, som for eksempel brillene mine, telefonen, viktige ark eller lepomader fordi det alltid er så ryddig der sånn at jeg ser det. Fryktelig praktisk, det anbefales! Hvis jeg ikke finner brillene mine på nesa mi, da leter jeg i skapet for der vet jeg at det ofte ligger viktige ting. Ja.

Okæi, så ved den grønne pila har jeg collegegensere, ved den røde innejakker, og ved den gule og lilla vanlige gensere. Den røde sirkelen markerer dagens genser, Rykielen min:)

Jaaadaaa. Merker det ikke er så altfor mye å blogge om om dagen.

I dag hadde mamma kjøpt med MUST til meg. Det aller beste godteriet på hele planeeeten (nei, det slår ikke Pulver Padder). De to posene er tomme allerede. Langtidige (?) lesere med ekstra skarp hukommelse husker kanskje at dette var godiset jeg hamstret 15 poser av med meg hjem igjen fra Finland. Vel, de har det på Deli & Deluca.

Jo, og før jeg går slenger jeg inn en liten takk til Sigrid som lar meg få låne iPoden sin hvert storefri og dermed sørger for en mer usosial dog lykkeligere meg. Tusen takk for det!

xoxo Synne, må back to norsken:)

PS: Telefonen min er fortsatt like kuuul.

1 kommentar: