tirsdag 27. april 2010

27.04.10 er det i dag

Herreguuud. Tror jeg må lage en overskriftkonkurranse. Datoen, hva for slags overskrift er det da?

I dag hadde jeg på meg River Island - hårbøyla mi, og for å så flott si det med mine egne ord: Den er litt sånn, Lady Gaga (GaGa?) møter sykehusgardiner fra 90-tallet. Herregud, klokka er kvart på ni! Har ennå ikke vendt meg helt til at det er så lyst ute jeg. Skulle tro klokka var åtte. Maks.

Dagens Tube:
Ny helt craaazy idé fra min side her nå. Som sagt, så er jeg mer skolenerd enn jeg er YouTube-nerd, men dere vet, nå og da så finner jeg noe moro og da er det gøy å dele det. Men sere dere egentlig på det? Følger dere linkene? Eller vet dere hva, det spiller egentlig ikke så stor rolle, syntes bare det er gøy å legge det ut jeg.

Sååå *TAM TAM TAM TAAA*:

Nei, vent. Først trenger dere litt bakgrunnsinfo. Ok, så Sarah Silverman var her sammen med Jimmy Kimmel. Han hoster et populært tv-show (antar det er noe i David Letterman-duren). Hun er komiker.

Du vet, moro. Ikke sant. Trykk her. (Videoen, det morsomme her, kommer etter ca 1 minutt så bare hopp over det første liksom, herregud, skrev jeg nettopp liksom. Jeg gjør kanskje det ganske ofte jeg liksom. HA HA!)

Uansett, det morsomme her er jo ikke like mye denne videoen som den neste. Egentlig hadde jeg tenkt å gjøre det skikkelig dramatisk, noe sånn TO BE CONTINUED, vente til neste innlegg med fortsettelsen, men dere kan jo bare vente til i morgen da hvis dere vil. Here it is:

Revenge is sweet

HA HA HA. *Latteranfall*. Ser dere hvem som er pizzabudet? HA HA HA! Snakk om å ta igjen med en veldig mye mer verdifull mynt. HA HA HA! Han har jo gått med flere kjendiser enn Quincy Jones greide til We are the Word 2. HA HA HA! Også Josh Groban, snakk om å ta den heeelt ut. HA HA HA! (Merker dere at jeg kamfulerer pinlige avsnitt med fraser som "HA HA HA"?)

Ja, nok en gang lot jeg YouTube do the talking, men jeg mener. Det er jo verdt det. Det er jo hysterisk. HA HA HA!

Nå har ikke jeg egentlig så mye mer å si. Har ikke sendt breeevet ennå. Skal holde dere oppdatert, for i ordene (i ordene?) til Johanne så er jeg jo dritsmart, så. Jeg har jo lyst på andre sko også da. Er jo jente, har mer enn ett par sko på ønskelista. Duuh!


I svart, som dere sikkert kan se. Glupinger.


I beige.

Hvilke er finest? Så jo først de svarte, men så så jeg de beige. Eller er det bare dumt å invistere i sånne sko? Det er jo ikke helt hverdagsko, men det er jo det jeg kommer til å bruke dem som. Nei, gidder ikke tenke på selv helen (er det ikke teit at der skrives helen. Man sier jo hælen. Hvem her sier helen?), for det hender ofte at jeg bare tar på meg høyhælte sko hjemme fordi det er gøy å gå i. Oi, nå delte jeg en dyp hemmelighet. Neida, pyttsann. Nei, det blir nok de svarte. Eller de beige. Eller wedgesa, det hadde jeg glemt, men jeg burde kanskje gå for de. Jeg mener, i og med at de et både svarte og beige. Det var smart. Gluping.

Jo, også hadde det vært hyggelig om noen kunne minne meg på at jeg må bake kake til speideren i morgen. Ddtakk for deeet.

Også et spørsmål til. Liker dere at jeg blogger om mange forskjellige ting i innleggene mine, eller er det best med ett tema?

Nei, nå må jeg franske før frustrerte.

xoxo Synne, mett av romkuler, som dere vet er NAM:)

2 kommentarer:

  1. Er nok spesielt begeistret for tema-innlegg. (Ikke Tena.)Dakk for deeet.

    SvarSlett
  2. Video nr 2 var best. Og; du skal bake kake til speideren i morra.

    SvarSlett