tirsdag 13. april 2010

Tentamis og litt ønskeliste

Nå skal jeg ikke si noe på at jeg ikke fikk noen kommentarer på forrige innlegg fordi dette er min blogg og jeg skriver den for meg. Og en del for dere...

Sååå i dag var det norsk heldags. Det gikk fint, jeg valgte oppgave nr.6 som lød noe sånn som: Norske komikere gjør narr av både kongehus og utsatte folkegrupper. Skriv et kåseri eller en artikken hvor du greier ut om din mening rundt temaet bla bla. Så da ble det et kåseri. Delvis fordi jeg hadde øvd på kåseri og delvis fordi jeg var i for godt humør til å skrive en kjedelig, grå artikkel. Jeg ga den det stolte navnet: Norske narrer. Det har liksom dobbel betydning da vet du, men det er så dypt at du nesten ikke skjønner det.

Da jeg kom hjem fikk jeg gratulerer-så-flink-du-har-vært-negllakk av mamma og nå har jeg lett over hele nettet for å finne et bilde av den fordi kameraet mitt har en bad picture day som vanlig, men det fant jeg ikke. Vel, den var blå. Samme blåfargen som, eeeem, denne:

Fint.

Ååååhhh. Så kan jeg ikke TRO hva det var jeg glemte å sette på lista over kule ting denne sesongen - skam. Det skrev jeg til og med i fet skrift og det skjer ikke ofte på denne bloggen! Disse!:

Alexander Wang Freja Zipper Boots

Oi! Fine ikke sant? Si at de ligner litt på mine wedges da, vææær så snill?

Resten av dagen skal gå med til litt verbpugging og sånt på nynorsk. Gøygøy altså. Phhhhhhuuuu (det var den lyden som man lager når man blåser luft ut av munnen når leppene er helt slappe vet dere, sånn prhuprhuprhuprhu)!

Ågså må jeg vise dere noen fine klær som jeg vil ha til sommeren, i tillegg til den shortsen som jeg aldri får kjøpt meg:


Bombay dress


Wedges (de er supermegaduper like de wedgesa fra Acne som jeg ønsker meg)

Rød jakke med åpen rygg. Kanskje litt upraktisk, men ok.

Alexa-kopi og den er DÅRLIG! Ser jo ikke ut som en Mulberry engang.

Også denne da. Prikk lik min fra F21... Hermegåsene.

Er helt forelska i Bombay-kjolen. Alt er fra motedronningen.com, og det er i Molde så da går det jo ann å bestille derifra i og med at det ikke kommer noen tolltull i tillegg. Glad nå. Spørs vel om jeg ikke kommer til å investere i en viss hvit t-skjorte kjole...

Men da sees vi da! Må lese litt sjanger nå jeg, selv om jeg tror det blir en novelle på meg i morgen:)

xoxo Synne, sulten:(

4 kommentarer:

  1. De Alexander Wang-skoene ligner litt på wedgesa dine. :)

    SvarSlett
  2. jeg likte skikkelig godt de derre Zipper Bootsa :D

    SvarSlett
  3. Åh, for en kul jakke! :D

    Sv: jeg aner ikke, jeg drikker aldri iste og kjøpte bare den fordi det var det eneste som ikke var coca cola-produkt. Haha, kanskje det var den fantastiske iste-brusen du tror det er?

    Hæ? Skylder jeg deg 100 kroner? HVA? Fant meg? Hvor hadde jeg gjemt meg? Hæ hva hæ

    SvarSlett
  4. Sv: Åja, haha! Gratulerer.

    SvarSlett