torsdag 15. april 2010

Three down, one to go

Jeg hadde rett og slett så mye å gjøre i går at jeg måtte utsette blogginga til i dag. Og nå er jeg så lei av tentamener. Da jeg våket i dag hadde jeg virkelig virkelig ikke lyst til å stå opp selv om engelasktenatmen faktisk er den beste av dem alle. Nå har jeg sittet i til sammen 15 timer foran den samme pcen på datarommet i løpet av tre dager og prøvet å komme på metaforer, sett over at ingen setninger starter likt, sørget for at jeg har med mange nok sjangertrekk og ikke minst kan jeg ed sikkerhet si at jeg har slått opp hvertfall 50 ord.

Det som derimot er bra er at i helgen, da er det jentespeidertur og da skal jeg, Embla, Alida, Elin og Kaja på tur med noen av barna fra Tullerundtombollene på Speiderbo. Da blir det sladder og godis og leker med barna og peis og godis ekle madrasser og spagetti med kjøttsaus og godis. Hærlig avkobling! Fullt sammendrag kommer selvfølgelig og bilder. Speidermøtet i går var forresten meget vellykket. Vi lagde speidercookies og fruksalat med vaniljesaus. Det er piratmat for de som ikke visste det.

Deler også er bilde fra en tidligere tur hvor jeg slår Elin veldig mye i kort (hvis du ser bor i fra at alle de andre allerede har vunnet, og at vi er de to siste):


Kosliiig

Men nå må jeg komme meg tilbake til mattetentamenøvinga og bare konse skikkelig i kveld og i morgen også er det HELG!

xoxo Synne, trøtt av alt:(

2 kommentarer:

  1. Haha, det er sant, Synne, jeg tapte nok,men se så brun jeg ser ut!!!
    1 igjen, og vi klarer dette!!! WOHOOO!!!

    SvarSlett
  2. Nok en gang var det deg og meg som ble igjen tilslutt ;) Gleder meg sykt til å bli ferdig med matta for å så få dratt ut i skauen for å kose meg med mine beste venner <3 og barna da... ;)

    SvarSlett