mandag 5. april 2010

Koselig det

Oi, så koselig med ingen kommentarer da dere! Men dere er unnskyldt, det er jo tross alt påske. De siste dagene har jeg vært pc-fri. Har tilbrakt de siste late dagene hos bestemor. Eller vet du, lat blir litt feil. Det var ikke så mye latskap for å si det sånn. Mye tur. Med Kvikk Lunsj og Solo og sånt. Koselig det. Litt lat var det jo. Som i går kveld da jeg og tanta mi så Grease for det var den forrige fimen hun så på kino og det var i sånn 1977 eller noe. Lenge før jeg var påtenkt i alle fall. Koselig det. Påsken skal rundes av med Himmlblå og de siste restene av egget.

God nyhet: Nå skal jeg snart bytte til synnelien.com, men dere hadde vel glemt at den eksisterte dere, eller hva? Neida joda, men det blir koselig det. Da blir jeg selvstendig, sånn som Ida Wulff. Vi er kuuule.

Skulle gjerne ha delt noen bilder, men så har det seg sånn at jeg ikke har tatt noen. Kan jo heller dele spillelista mi med dere da. De sangene det stort sett har gått i i påsken:

Telephone med Lady Gaga og Beyonce
Love Profusion med Madonna
For vår jord med Karoline Krüger (nei, det er ikke sangen som er flau (den er jo kjempefin), det er at jeg har linket til Allsang på grensen - herregud!)
Yesterday med Toni Braxton
og selvfølgelig litt Glee!:
Take a bow med Glee Cast

I morgen er det skole. Det er greit. Det dumme er jo tentamenkjøret som begynner neste uke. Det skal bli gøy det. Ja ja, bare 11 (?) uker til sommerferien...

xoxo Synne, koselig det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar