lørdag 12. desember 2009

O día de hoxe

(dagen i dag på galisisk)

actbbbbbbbbbbbbbbbnh<

Se så bevgavet hun er. Det han har Agnes skrevet helt selv. Hun startet til og med md et engelsk ord. Hun er så internasjonal. Nå derimot prøver hun å åpne julegavene. Hvilket minner meg på gårsdagens feil. Jeg fikk selvfølgelig Kjendis på boks i bursdagsgave og ikke julegave.

I går polyvoret jeg masse. Og i og med at jeg liker å ha minst ett bilder eller link eller kobling i hvert innlegg, skal dere nå få se hva jeg lagde:) Snill? -Ja:)


A tribute to Warhol 
Min hyllest til en kjempemegaduperflink kunstner:)


Paris
J'adore Pairs, mais j'taime New York:)


The Woman of Paris
Louboutinsko og Chanelveske:)


The Canel Look
Nå er ikke jeg egntlig så glad i sølvsmyller, men fin kjole.

Ja, så jeg har nesten ikke øvd noe til tentamen bare spillt spill og lest blogger og ikke minst - pakket inn julegaver! Denne dagen har egentlig gått veldig fort. Nei det har den ikke. Det er bare det at jeg kun har vært oppe i 4 timer. Ok, da har denne dagen egentlig gått ganske sakte.

Nå skal jeg spise litt rakfisk (NAM!) og "lese" til mattetentamen, så blogges vi i morgen!

I dag er det 12dager til julaften. Vi er altså halvveis i desmeber til det er jul (ble det riktig?).

I julekalenderluka: EKKELT! 

xoxo Synne, må gå å gjøre noe fornuftli':)

1 kommentar:

  1. Artige bilder :D
    "Øver" til tentamen jeg og.

    Sv: Haha, du er ikek den første som tror den heter det!

    Helt enig, han har virkelig ikke gjort nok til å få fredprisen ENDA. Mulig at han fortjener den om ett år, men egentlig tror jeg at det er veldig vanskelig for en president i USA, som er et så mektig land, å oppfylle kravene til å få fredsprisen. Vi får se :) Det var litt morsomt da han trappet opp krigen i Afghanistan en uke før fredsprisutdelingen. Og attpåtil ba han NORGE om flere soldater!

    SvarSlett