søndag 27. desember 2009

Jeg er snill.

Ok, ok. Jeg liker ikke å blogge to ganger på en dag og spesielt ikke under en halvtime etter forrige innlegg, men:

Jeg dreiv å titta rundt på topshop.com og der fant jeg noe jeg tror vil interesere de fleste av dere. Nå er ikke jeg noen stor fan av Hunter Støvler, men siden jeg er så snill så deler jeg denne sjeldne oppdagelsen med dere:

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=73422&parent_category_rn=61561&productId=1368345&langId=-1

279,- ikke ille:)

Dere kan takk meg senere, og IKKE GLEM Å LESE DET FORRIGE INNLEGGET FRA I DAG!

xoxo Synne, oppdagelsessurfende:)

1 kommentar:

  1. Endelig er du tilbake med blogging !. Fint start på arbeidsdagen :-)

    SvarSlett