søndag 13. desember 2009

Greier du alle 6?

I dag har jeg bare (ikke) øvd til tentamen. GRUER MEG! Men egentlig, så orker jeg ikke å bry meg, selv om jeg egentlig er veldig bekjymret. Uff. Jeg trenger bare en 5- så går ting greit. Det er hvis jeg får en 4+ at ting kan skjære seg. Så hvis jeg er fokusert i morge så årner det seg. Har vært flink da, har lest en del.

Så var jeg litt sur i stad, for da hadde jeg kastet bort så mye tid på å ikke øve. Så da bare gikk jeg rundt og var sur, men så lagde pappa og Agnes vaffler til meg så ble jeg glad igjen!

Har vel egentlig ikke noe morsomt å si. Kanskje bortsett i fra at jeg er trøtt. Hvis noen syntes at det er morsomt da. Jo! Nå vet jeg det, greier du disse spørsmålene?

1) Hvor lenge varte hundreårskrigen?
2) I hvilket land lager de panamahatter?
3) I hvilken måned feirer russerne oktoberrevlusjonen?
4) Hvilket dyr er Kanariøyene oppkalt etter?
5) Hva het kong Georg VI til fornavn?
6) Hva er kamelhårbørsten laget av?

Prøv deg i kommentarfeltet!

I dag er det 11 dager igjen til julaften!

I julekalendere: Kreative Legofigurer:)

xoxo Synne, mattegeniet:)

1 kommentar: