tirsdag 22. desember 2009

God jul alle dere!

Hallo verden! I dag er det bitte lille julaften dere:) Jeg holder på å pakke ut av kofferten fra Helsinki sånn at jeg kan pakke ned i den igjen for i morgen drar jeg til morfar. Jeg gleder meg.

Moralpreken: Jeg kjenner alltid et litt stikk og en liten stemme kalt samvittigheten når det nærmer seg jul. Vi er jammen meg heldige, det skal jeg si dere. Tenk, til og med her i Norge er det mennesker som ikke har råd til jul, og om de så har det så er det mange som ikke har noen å dele den med (hvis noen så Jul i Svingen i dag, veldig fin episode). Derfor skal vi alle sette pris på alt vi får og gjerne dele noe av det men andre. Amen (?).

Jeg er litt nerd nå. Ser på et program på NRK1 om at Shakespear kanskje ikke skrev alle de tekstene som er kjent under hans navn. Det er en mann her i Norge som har funnet masse koder og tegn i hans tekster. Og det er faktisk ganske overbevisende.

Nå er jeg nødt til å pakke, men dere:

GOD JUL! HA EN FANTASTISK JULETID MED FAMILIE OG VENNER!

Vi blogges i romjula, nå er det pcfri ferie!

I dag er det 2 dager til jul!

Har ikke åpna kalenderen.

xoxo Synne, god jul!

1 kommentar: