søndag 27. desember 2009

Slapp dag i dag

Det var noe jeg glemte å si i forrige innlegg! Det er at nå snart så blir synnelien.com min nye blogg:) Jeg gleder meg masse. Helt uavhengig av blogg.no eller blogspot.com, det blir kult. Og dessuten blir det mye lettere å huske bloggen og da kan blogglesere komme innom oftere:) Jeg tror den blir innmarri kul. Så, vær klare!

I dag har jeg bare vært to steder.


Her...



og her.

Så en veldig innholdsrik dag med andre ord. Jo! Også bestilte jeg masse fra forever21.com i går. Eller i natt. Fikk gavekort der til bursdag, og nå brukte jeg det. Jeg kan legge ut en liten smakebit på hva jeg har bestilt, men jeg kan ikke legge ut alt. Da blir det ikke like morsomt for meg å komme på skolen og vise frem mine nye klær, når dere alt har sett det!




Kul ikke sant?



Ja, jeg kjøpte den jeg (se eldre innlegg).

Ja, nei jeg sier ikke mer altså.

I dag er det 4 dager til nyttårsaften

xoxo Synne, slapp:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar