lørdag 5. desember 2009

Dumme, dumme dagen

Æsj. Dumme dagen. Jeg har vondt i magen og hodet. Dessuten er jeg orntlig sliten og patetisk. Jeg fant liksom ikke på-knappen min i dag. Har bare vært helt borte, skikkelig asosial. Så jeg orket ikke å dra i hverken Agnes' eller Miras bursdag, og det er veldig trist. Denne dagen som skulle blir så fin og bra og hyggelig og koselig, men nei. Ja ja, can't cry over spoiled milk. Ok, den kunne jeg vel strengt talt tatt på norsk.

Du vet, i går så linka jeg til sangen "Naken greve jager neger med øks", selv om jeg egentlig ikke skulle linke til den i et hele tatt. Nå hører heg på den hele tiden. Den slår både "Bad Romance" og "Empire state of mind" langt ned i gummistøvla. Ha ha. Det er vel bare et stadie (stadium?).

Det er en sånn konkurranseside også linket den til en konkurranse på Lille Vinkel Sko. De har masse tøft fottøy. Disse falt jeg for:


Disse syntes jeg var tøffe. Skikkelig bikersko!



Slike har jeg ønsket meg i evigheter, men alle er så dyre og nå er det for mye snø til å bruke dem:(



Ha ha, var ikke disse søte? Kjempesøte syntes jeg.



Og disse. They rock my socks off! Jeg simpelten elsker dem!



Også disse da. Skikkelig meg! Lilla, semska, hæler - hele pakka!

Alle bilder er selvfølgelig fra lillevinkelsko.no.

I dag fikk jeg en koselig, koselig julekalenderluke. Den linka til en nettside med masse søte dyr! Herregud, de var bare helt fantastiske!









Aaaawwww! Det er noen søte sider. Absolutt toppers tidsfordriv. En skikkelig kjeve-sliter!

Ja, ja. Det blr mye bilder, men det er jo bare bra!

Sånå håper jeg at jeg kan dra meg over til Elins hus i morgen.

I dag er det 19 dager til jul!

I julekalenderluka: http://www.thingsthatmakeyougoaahh.com/

xoxo Synne, sliten men glad:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar