tirsdag 15. desember 2009

Moahaha! Jeg har fått meg veske!

Hei! Nå sitter jeg og øver til tentamen i fransk. Jeg gruer meg, men det går vel greit kan jeg tenke meg. Er litt lei nå, så bryr meg egentlig ikke sånn kjempemasse.

Husker dere for noen innlegg siden, eller egentlig ganske mange, da jeg snakket om Brenda veska til Alexander Wang som jeg hadde så innmarri lyst på? Vel, nå eier jeg en! Eller, ok. To rettelser. 1: Det er en kopi (men av en kjent designer) og 2: Jeg har ikke kjøpt den ennå. Og ja, du rettet riktig. Finn.no 4 eva in my <3!

Den ekte


Kopien.

Ganske lik syntes jeg. Kopien er fra Steve Madden.

I dag tok jeg grisesprøyta. Det ble grisete, masse blod og gørr overalt. Det begynte å vokse griser ut av overarmen min, så nå er jeg halvt gris halvt menneske. Nei. Det var ikke vondt.

Har akkurat lasta ned masse sanger til iPoden (jegGutten (ok, det var nerd!)) som jeg hører på konstant. Og de jeg lasta med er:

ADHD (Love me not) med Samsaya

Bad Romance med Lady GaGa

Russian Roulette med Rihanna

Trouble is a friend med Lenka

Edwin med The Black Sheeps

Sweet Dreams med Beyonce

Hakuna Matata med Løvenes Konge

Party in the USA med Miley Cyrus

Ja, det var vel en solid liste? Mmm.

Om to dager en jeg i Helsinki. Det blir Shopping (med stor s som du kan se).

Nå må jeg lese litt til og så skal jeg sove lenge:)

I dag er det 9 dager til julaften.

I julekalednerluka i dag: Katter med teite smykker

xoxo Synne, en veske rikere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar