torsdag 10. desember 2009

Bræææk Obama

I dag hadde jeg engelsktentamen. Det gikk grei, jeg bare skrev litt for kort.

Jeg vet ikke helt om jeg skal ned tilbyen for å se på Barack Obama, men det har samla seg folk utenfor Grand Hotell siden i morges, så jeg ser vel bare ørene hans (ok, jeg skal skjerpe meg på det, men du må innrømme. Han har store ører. Sett Fanthomas eller?:)) Så i den annledning må du besøke kaledneren min på http://www.synnelien.com/ og åpne luke nummer 10. Greide ikke å kopiere bildet over hit, så det må årners sjæl.

Ja, nå misslyktes alle forsøk på å laste opp bilder på bloggen, så da er det blogspot som er sur i dag. Kanskje det funker senere. Kanskje jeg blogger senre.

Be the change you want to see in the world.
- Ikke Barack Obama

I dag er det 14 dager eller 2 uker til jul.

I julekalenderen: Synne, Obama-style!

Nå skal jeg pakke inn gaver, og om én uke er jeg på flyet. Adiosss!

xoxo Synne, midt i Obamaramarøret:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar