onsdag 29. september 2010

Slik går no dagan

Å, for en ille dag. Jeg er ille forkjøla. Har ille vondt i halsen. Har ille rennede nese. Skrev en ille dårlig artikkel på heldags i norsk. Er rett og slett i ille form og har øvd ille lite til naturfagsprøven i morgen. Jeg har dessuten ille mange vanskelige avslutninger å ta. Drar til Belgia på mandag da, det er ille bra.

Jeg trodde at med skoestart skulle det også følge mange nye ting å skrive om, men merker heller at jeg har mindre å meddele. Dagene er stor sett like: Slumre, slumre, slumre, zombie, antrekk, brødskive med honning, zombie, fryse, kose seg på bussen, skole, skole, mat, skole, skole, kø, middag, lekser, face, lekser, face, lekser, blogg, lekser, tv, hodepute. Og slik går no dagan. Verden er så kjedelig!

Teit dag - teit innlegg. Skulle ønske jeg hadde mer å komme med. Er dette et hint fra de o store Blogggudene om at det er på tide å ta en bloggpause? Neeei, det er vel ikke det.

xoxo Synne, har vond hoste:(

1 kommentar:

  1. ikke ta pause!! bare fordi du er opptatt med mye rart nå for tida betyr ikke det at det er bloggete ting du driver med, så det burde du ikke tenke på:) og btw jeg tror ikke på at norskstilen din ble dårlig:P oi huttemegtu jeg håper du skjønner hvem jeg er...
    signert den mystiske lynvingen

    SvarSlett