fredag 24. september 2010

Nuvel

Åh, tidenes flaueste øyeblikk på bussen i dag! Ok, så jeg kommer inn og flytter innover i bussen for å gi plass til de som kommer bak. Der jeg stopper, sitter det en dame ved siden av med med en pychå frisé på fanget, eller hva de nå heter. Jeg skal holde meg fast i stanga, for å unngå å dette i fanget på de ved siden av meg. Dessverre er stanga ødelagt, og glir frem og tilbake, altså ikke optimal å holde i på en svingete busstur. Agnete kommenterer hunden til dama, og renner over av komplimenter. Etter en liten stund presterer jeg å si "Å, den var ikke så veldig fin". Dama ser da skrekkslagen på meg, i tro om at jeg snakka om hunden hennes. Men jeg, jeg mener jo selvfølgelig stanga, og prøver å redde meg inn ved å si "Stanga altså". Jeg tror ikke hun trodde på meg, jeg har nok fornærmet en svært fornem hund og dame i dag. Nuvel, får håpe Agnetes ros veide opp.

Nå er det tid for den nye spalten jeg har planlagt her på bloggen. For jeg og Agnete, føler det blir mye Agnete her nå, men dagen min svermer jo rundt henne, akk, jo; jeg og Agnete snakker om mye rart på bussen og dette vil vi gjerne dele, sååå:

Hva Agnete og Synne snakket om på bussen til skolen i dag mens Mira hørte på musikk:
I dag diskuterte vi at Høyre og SV egentlig ikke er så forskjellige når det kommer til grunnprinsippene i hjertesakene sine.

Ellers så skal jeg på TRÅKK i helga, vi skal være ansvarlige voksne og passe på barna våre. Det skal bli løøøvly. Så jeg må egentlig komme i gang med quizen vi skal ha. Det er bare moro det, skal drille dem i alt fra løøøvblader til kultur. Og selvfølgelig samfunnets utstøtte, USAs utenrikspolitikk, morgendagens el-bil motorer og pi.

Jeg hadde en åpenbaring her om dagen. Jeg zappa, og kom innom Baywatch. Da skjønte jeg at det selvfølgelig sto for bay...watch - buktvakt. Jeg trodde det bare var et navn funnet opp, slik som, ja, lampe da. Bare et navn, som ikke betyr noe. Nuvel, man lærer så lange man lever.

Ja, må quize!

xoxo Synne, rødfarge har svunnet:)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar