tirsdag 14. september 2010

Jeg lyver ikke for deg Morten, det er ingen skolisser i reiret mitt.

Overskriften var noe jeg hørte på Barne-Tv Agnes så på for en liten sund siden. Dagens Barne-Tv er så spæisa og pedagogisk at det blir helt 1.klasse. Gi oss Sesam Stasjon tilbake liksom, der lærte vi jo bare å telle.

Okei, så jeg leste gjennom gårsdagens innlegg, jeg vil ikke at det skal misforstås, jeg var kanskje ikke klar. Jeg elsker klær, shopping, mote og blogging, men også viktigere ting. Sånn fred og krig og politikk og sånt. Fint, ferdig med det.

Jeg har begynt å utvikle et litt elsk/hat-forhold til skolepcen min. Den er veldig grei og hyggelig på skolen, men når vi kommer hjem og det bare er meg og han, da blir han skikkelig vrang. Ja, jeg har et sykt personifiseringspromblem. Dette snakket jeg selvfølgelig med IT-ansvarlig på skolen om, pc-problemene altså, og jeg har lært en verdifull lekse: Nest IT-ansvarlig er gjerne bedre enn IT-ansvarlig, for han er ikke så høy på pæra. Så husk dette, det er verdifull lærdom.

I stad fant jeg dette awsome evolusjonsbildet:


Ha ha ha.

Eller så har jeg dessverre lite smart å komme med. Kom på Helsfyr t-banestasjon i morgen mellon 6 og halv 8 og kjøp kaker og saft av meg og mine speiderbarn. Da støtter dere skolebygging på Madagaskar, og som dere alla vet: Kalorier du spiser etter å ha støttet en god sak, de legger du ikke på deg av.

xoxo Synne, sliten av skole:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar