søndag 19. september 2010

Helgy-helg

Jah - jeg er poetisk!

Uhu-uhu, for en lat helg. Jeg skulle på speidertur, men så skar det seg og da var det dumt og da var jeg dum. Fredag sovna jeg sånn halv 8 og våkna ikke før halv 10 - på lørdag. Så da var jeg helt ør, og ingenting er bedre da enn å lese litt samfunnsfag. Jo, det er bedre å gå en lang og fin tur, så da gjorde jeg det. Heeelt sant, Agnes skulle jo sovne. Dagen i dag har jo da bare vært en kopi av gårsdagens, men sanfunnsfagen er byttet ut med uforståelig matte og jeg sov ikke så lenge.

Så det har vær en utrolig innholdsrik helg! Ikke har jeg fått lest noe i boka mi heller.

 Moi et Agnes.

Moi et Agnes et mon père.

En normal helg med min normale familie altså. For et fantastisk innlegg, skal ta kaka i morgen. Da blir det bra. Dere fikk bilder da, jihuu!

xoxo Synne, gruer meg til auke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar