onsdag 20. april 2011

Best of xoxo Synne I

Ja dere. I dag er det to år siden jeg begynte å blogge. Tenk det dere, to hele år. Noen perioder har vært veldig intense og andre ganske rolige. Sånn med tanke på blogging i alle fall. Jeg husker jeg hadde en bloggperiode hvor jeg skrev om FanThomas i nesten hvert innlegg. Og en periode sang jeg på "Fight for this love" med Cheryl Cole hele tiden, og det syntes jo også på bloggen. Uansett, i forbindelse med dette ærverdige jubileumet, har jeg nå laget et "Best Of"-innlegg med en liste over de innleggene som skiller seg ut når jeg ser tilbake på min, ja jeg kan vel kalle det karriere. Her er del 1:

I dag glemte jeg gaffelen min...


Dette var mitt andre blogginnlegg og jeg var nok opptatt av å være en typisk blogger, mens jeg samtidig ville skille meg ut. Og sånn er jeg vel kanskje fortsatt? Kanskje ikke mitt beste innlegg, men det er jo på sin måte historisk i xoxo Synne - sammenheng. 
I dette innlegget valgte jeg å gi en oversikt over dagens begivenheter helt punktelig. Selv om det ser veldig strengt og sjematisk ut så husker jeg at jeg syntes det var gøy å blogge på den måten. Dessuten er det fint å ha til senere, når jeg vil mimre. 
Live from New York, baby!
Mitt første innlegg fra utlandet. Dette skulle bli begynnelsen på en lang rekke av innlegg fra alle verdens hjørner. Eller noen av dem i alle fall.
Mitt første blogginlegg med mange bilder som jeg selv hadde tatt. Som dere kan se, fikk jeg det ikke helt til, men det er jo bedre nå. Selv om jeg kanskje fortsatt ikke er så god til å legge ut bilder, så vil jeg jo si at skrivestilen min bedrer seg dag for dag.
Dette innlegget er ganske viktig for meg i bloggmålestokk, vel å merke. For det første var det veldig moro å skrive og jeg fikk masse respons. Men viktigst av alt syntes jeg det for alvor markerte at jeg tok bloggingen seriøst. Det var et skikkelig innlegg liksom, det tok lang tid, men på en fin måte.
Guri, jeg merker at det er litt flaut å linke til dette innlegget nå. Ikke at jeg syntes det er flaut det som står der, men det var litt vanskelig å publisere den gangen, så da blir det det nå også. Et personlig innlegg på en litt upersonlig måte fordi det ikke handler om liv, død eller politikk eller noe. Det skulle komme senere...
...sånn ca i februar 2009. Jeg husker at med dette innlegget ville jeg både dele det jeg tenkte og følte, men også briefe med de ikke-tilstedeværende motekunnskapene mine. Uff, ja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si.
Dette innlegget skiller seg ut blant de andre innleggene for meg, men kanskje ikke for de som leste det. Jeg forandret skirvestilen litt på en måte, ble litt mer ironisk og morsom. Vel, det skjedde vel ikke i bare dette innlegget, men det begynte her. Tror jeg.
Akk, så mye fint. Nok et besservisser-innlegg. Det har vel vært mange av dem. Og det kommer flere skal dere se.
Et koselig innlegg. Og mange kule damer.

Nei, det får være det for i dag. Mer kommer i morgen, men nå er jeg utslitt. Har vært i Sveige i dag, men det orker jeg ikke å skrive noe om. Ærlig talt.
xoxo Synne, to år!:D

1 kommentar:

  1. Gratulerer! ) Og; ja - som blogger har du stadig blitt bedre. Og morsommere! :)

    SvarSlett