tirsdag 5. april 2011

Kick

Ah, nok en dag er forbi. Nå er det ikke så mye skole igjen dere. Bare i morgen, også engelsktentamen, norsktentamen, helg, fransktentamen, fri, fri, mattetantamen (urgh, gruer meg) også fri på fredagen også er det PÅSKE! Det betyr quizbøker, gammasjer, påskerebus, Gjeddeberget, bakgaltte ski, snø i skoen, peis, topplue og påskeegg. Ikke sånne kvalme i lilla kartong, men sånne man åpner også er det en liten gave og mye godteri. Spesielt Kick. Det er alltid Kick i påskeegg. Uansett. Det er egentlig merkelig når jeg tenker på det, for jeg spiser egentlig aldri Kick, men det er liksom alltid i påskeegget. Merkelig. Mystefistisk. Snakker vi påskekrim?

Følte egentlig at det forrige innlegget ikke passet til å ha noe tekst, så jeg tar det her. Åh, gurimalla, er det ikke fint? Det er så mye vakkert i verden. Jeg vil ha...alt. Spesielt Proenza Schouler-veskene. Jøye meg, da verker det i shoppingarmen. Nei, jeg har ikke egen shoppingarm. Jeg har to armer som alle andre. Mh, også Burberry-jakka. Den er fin den. Det er rett og slett den ultimate jakke. Noen som har 16670 kroner bare slengende? Noen som handler på Kiwi, kanskje? Ei krone her, og ei krone der?

Siden jeg er deres eneste kilde til det hotteste på Barne-tv for øyeblikket, grunnet min søster på litt over 2 som er avhengig av en daglig dose med bråkete og fargerik tv, skal jeg nå fortelle dere om det søteste i verden. Uki. For et flott program! Det handler om lille Uki som bare går rundt i en skog og oppdager nye ting. Utrolig avslappende. Ja, det er ment for bæjbisser, men uff så koselig det er å se med Agnes. Det er terapi i eb stressende hverdag. Anbefaler alle å kidnappe en baby fra nærmeste barnehage, slå på NRK Super en gang mellom halv 6 og 6, se på Uki og levere barnet i like god stand som du fant han/henne dagen etter. Husk å mate og skifte bleie og legg i 7-tiden. Det blir en opplevelse for livet. Antagelig både på godt og vondt.

xoxo Synne, klar for påske:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar