fredag 26. juni 2009

Live from New York, baby!

Status:

Form: Sliten i beina.
Opplevelser: Sett Times Square, 5th Avenue (HELE!), starten paa Central Park og Frihetsgudinnen.

For det foerste, det er helt umulig aa puste her! Det er eksos og mennesker og svette og hoeye hus overalt. Man ser ikke sola for bare skyskrapere, her blir jeg i alle fall ikke brun. Men, jeg skal ikke klage:)
I dag saa jeg en kjendis. Hadde ikke trodd jeg skulle se en foer i Los Angeles, men jeg saa *TAM TA TA TAAA*: Tiger Woods. Saa Frihetsgudinnen, men ganske langt unna. Vi tok Staten Island Ferry forbi den, saa vi stoppet ikke paa oeya. Staten Island er kjedelig! De har bare en baseball -arena og en daarlig Deli. Vi saa ikke Times Square foer i dag, men det viste seg at vi har bodd like ved hele tiden! Har dessuten shoppa masse. En veldig kul Michelle Obama-t-skjorte.

I morgen er det off til Los Angeles. Jeg gleder meg, kanskje det er muligheter for litt brune ben der. Blogger senere, i L.A.

xoxo Synne, new yorker:)

1 kommentar:

  1. Hei du Synne!! Arrrrg! jeg blir så utrolig misunnelig!! Du er jo i Usa, for pokker!!! SÅ morsonmt at du så tiger woods da. :L
    Håper å få høre mer etter sommeren.
    Thale<3

    SvarSlett