søndag 10. april 2011

Miss Ebbens

Nå har jeg den følelsen dere. Den følelsen hvor man er skikkelig forkjøla og snørra renner og renner og man egentlig bare vil legge seg ned på de blå flisene på badet og sovet lenge og dypt, men så kan man ikke det fordi man har fransktentamen om 20 timer. Dere vet den følelsen. Ja. Der er jeg nå.

Dessuten har jeg funnet en øredobb jeg skal ha. Koste hva det koste vil. Det vil nok koste rundt 349 danske kroner uinkludert frakt og toll og moms og tort og svie. Men det er nok verdt det. Jah, det skal bli en liten jøss-så-flink-du-har-vært-med-tenatmene-dine-Synne-eller-du-prøvde-i-alle-fall-gave til meg selv. Jah, koselig det. Er den ikke fin?

 Miss Ebbens/Line & Jo


Nei, nå må jeg egentlig komme i gang her. Jeg har masse å gjøre så det er bare å begynne. Her kommer jeg infinitiv på fransk, modale hjelpeverb, passé composé, qui og que og mengder med Cola som jeg ikke har fordi jeg allerede har drukket det opp.

xoxo Synne, motløs:(

1 kommentar:

  1. jøss-så-flink-du-har-vært-med-tenatmene-dine-Synne-eller-du-prøvde-i-alle-fall :)

    SvarSlett