mandag 28. juni 2010

"Syk"

I dag har vært en skikkelig slappedag. Bortsett ifra at jeg var hos legen da (ouææææ!), men det var ikke noe farlig. Jeg har nemlig en liten kul i mitt venstre kinn, som jeg har hatt veldig lenge. Her om dagen ble den plutselig veldig stor, som i veldig stor, så da bestilte vi legetime. Jeg hadde en hemmelig drøm om at det var kuren til kreft eller noe lignene, og at jeg ble verdenskjent. Også hadde jeg mareritt om at det var en tann, eller det som skulle ha vært tvillingen min eller noe, men som aldri ble ferdig utviklet. Uansett, det viste seg å bare være en lymfeknute som fakisk er en bra ting. Den begynner nemlig å reagere når det er noe galt med kroppen min, som et svekket immunsystem eller lignene. Det som hadde skjedd da den var stor, trodde legen bare var at jeg hadde fått en rift i tannkjøttet eller noe og at lille lymfeknuta mi bare hadde begynt å bekjempe bakteriene for meg. Det er jo veldig bra da, for hvis den for eksempel blir megastor i løpet av type fem dager, men jeg ikke merker noen endringen i kroppen min, så vet jeg allikevel at det er noe galt og at jeg må til legen. Den redder nok livet mitt en dag.

Aaaa, også var jeg jo å henta vitnemålet mitt. Kan jo si såpass at jeg er ganske skuffa over eksamensresultatet (skriftlig), men det var jeg forberedt på. Jeg fikk det jo overhodet ikke til da, og når snittet mitt allikevel er på over 5, så har jeg ingenting å klage over. (Dessuten har vel klagefristen utgått?).

- Nok skole, det er jo ferie!

Er det forresten noen som har planer for morgendagen? Det har ikke jeg, og det vil jeg gjerne ha. Forvent desperate meldinger fra meg utover kvelden:)

Gratulerer med dagen til Agnete og Alida, tvillingene ha ha ha. Håper dere får en flott dag (og sommer).

Dere får greie dere uten bilder. Har jo vært så flink på det siden jeg kom hjem.

Nå skal jeg spise yummy baligryte og se enten denne eller denne. Klissete romantisk blir det nok uansett.

xoxo Synne, klør i hodet:)

1 kommentar: