onsdag 9. juni 2010

Fæjsbook

Noen ganger, så tenker jeg at det er kjipt at jeg ikke har Facebook. Men så tanker jeg at jeg er litt glad for det og, spesielt når det er eksamens-lage-pugge-skrive-tenke-tid. Jeg blir distrahert til å lese blogger hele tiden når jeg jobber. Jammen, jeg skal bare titte innom livingdoll også skumlese fotballfrue, men så blir det til at jeg kikker innom flere og flere og før jeg vet ordet av det - så har det gått en halvtime. Tenk da om jeg også hadde Facebook. Nei dere, jeg priser meg lykkelig. I alle fall akkurat nå.

Det er litt frustrerende å sitte å jobbe for jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med tiden min. Skal jeg forbedre presentasjonen? Men, den teller jo bare 30 %. Skal jeg øve til dialog? Men, jeg vet jo ikke hva slags dialog jeg får. Skal jeg lære med presentasjonen utenatt? Men, den er jo ikke ferdig. SLITSOOOMT!

Har ikke tid til å blogge mer. Må lærelærelærelære massemassemasee. Så bare går jeg å holder presentasjonen slik jeg aldri har gjort før, og fra halv 10 i morgen så har jeg friiii! Hvem skulle trodd det? Jeg som faktisk går på Skøyenåsen skole eller Nei-du-må-sitte-å-gjøre-ingenting-og-ikke-lære-noe-for-du-får-i-alle-fall-ikke-gå-hjem skole.

xoxo Synne, merket-at-jeg-skriver-mye-sånn-her:)

1 kommentar: