tirsdag 4. mai 2010

Sommerfuglentusiast

...nei har ikke tenkt å snakke om været.

Jobber med engelskpresentasjonen min. Har temaet '(Living) On the edge' og undertemaet 'Political figures living on the edge'. Det er veldig spennende altså, men hvis bare en person der ute i verden kunne ha laget en ordentlig side med lettlest og kortfattet informasjon on Ingrid Betancourt før kidnappingen så hadde alt vært så mye enklere. Visste dere at FARC gerilija nesten blir FART gerilija? Det er sånne ting som holder humøret mitt oppe når jeg driver med lekser da sååå.

Jeg er litt lei.

Mest av alt er jeg lei 'Fight for this love'. Jeg mener, hun synger det jo til og med selv i sangen "too much of anything can make you sick, even the good can be a curse". Ja, jeg kan den nesten utenat. Jeg blir gal.

De gode nyhetene da, er at vi skal passe Bonnsie og Simba igjen snart. Det har jeg kanskje nevnt det? Dere vet,

hun her

og

han her.

De blir nok glade for å se dekoderen igjen.

Jo, også skal jeg jo på speidertur til helga. Så dere kan jo forberede dere på lite bloggings. Tror det er dårlig med brevbånd i Trollheimen. Det er spiontema. Jeg har tenkt å kjøre en litt sånn Kim Possible møter Ethel Rosenberg møter Robert Baden Powell stil. Ganske passende, i og med at Baden Powell var en spion og grunnleggeren av speideren. Helt sant altså, han spionerte for fienden under Boer krigen utkledd som en sommerfulgentusiast. Hah, rart jeg har blitt så normal etter 7 (?) år i speideren.

Må tilbake til de politiske skikkelsene mine jeg. Må jo blir ferdig før Frustrerte.

xoxo Synne, drikker buljong:)

1 kommentar: