torsdag 13. mai 2010

Slappedag

Kan vel trygt si at det ikke akkurat ble noen filmkveld i går, det ble mer et filmmaraton. Tre filmer ble det, fint fordelt på de siste 24 timene. Pippa Lees hemmelige liv var ikke akkurat så veldig bra. Den var bare rar. Joda, underholdene nok, men jeg skjønte ikke helt greia med filmen. Buuudskapet og heeensikten og teemaene. Alle de tre filmene var veldig rare i grunn. For jeg så også Menn som stirrer på geiter. Den var minst like rar. Også Motherhood. Jeg syntes de alle virket som noen lidenskaplige hjertebarnfilmer iverksatt av rike "investorer" hvis eneste ønske var evig annerkjennelse. *Flaut*, veldig wannabe-refleksjon. Jeg må skifte tema.

Får dere også vondt i ryggen når dere nyser noen ganger? Sånn at dere detter fremover også kjennes det ut som om hele ryggraden skal splittes opp? Ja. Da har jeg offisielt ikke noe mer å blogge om. Jeg må se om jeg finner noen fine bilder. Ja, selvfølgelig - polyvore! Det er jo en evighet siden jeg har postet noe derifra!

Alice in fashionland



Get ready!


Visste dere at jeg har én "set favourite" på polyvore. Én person der ute er fan av ett av settene mine. Ganske kult. Jeg er ikke ironisk.

Jeg har også laget en kollage med masse ting jeg har lyst på, men som jeg også kan skaffe meg. Det er er jo det som er det kule. At det ikke er helt utenfor rekkevidde. Jeg mener ikke at jeg bare kan gå og kjøpe alt, men at det ikke er snakk om Balmain og Louis V (ja, vi er på fornavn med hverandre).
Achievable wantingsFashion Trends & Styles - Polyvore


Åååh, det er så fint alt sammen! Og jeg kan kjøpe nesten alt når jeg skal til Edinburg (jeg har funnet ut at jeg bare kan skrive det på norsk så blir det ikke så vanskelig:)).

Gul sommerkjole - Topshop
"Alexa" skinnveske - Topshop
Blå øredobber - Forever 21
Lilla solbriller - Ray Ban
Telefonkiosknøkkelring - Urban Outfitters
Fargerikt kamera - Urban Outfitters
Rød negllakk - Chanel
Uglekjede - H&M
Jeansveske - River Island

Nå mååå jeg begynne på leksene! Adieu.

xoxo Synne, klar for ferie!:)

3 kommentarer:

  1. Alice in Fashionland... :)

    SvarSlett
  2. www.claires.com/aliceinfashion-accessories-jewelry.asp

    SvarSlett
  3. haha Synne, vondt i ryggen når man nyser!! Kule collager! Du har virkelig estetisk sans eller hva man kaller det :)

    SvarSlett