onsdag 19. mai 2010

Elefa Ness

I forrige innlegg glemte jeg å nevne det store bunadsjakkedilemmaet, men det endte jo godt så da var det jo ikke noe spennende.

Jeg sitter og ser på hotellet vi skal bo på i Edinburg. Gleder meg sinnsjukt til å dra, det er jo bare rundt en måned til. Vi skal også på dagstur til Glasgow. Så hadde jeg litt lyst til å dra til Loch Ness for å lete etter monsteret, meeen så løste jeg den store Loch Ness - gåten, så da er det bare å holde seg i Edinburg. Ikke vits i å dra over halve Skottland for å komme til en innsjø, når Loch Ness - monsteret egentlig bare er...

...en elefant! Ha ha ha! Ja, for det er jo mye mer sannsynlig. Ha ha ha!

Ellers så sitter jeg her og øver til tentamen, nei vent, det er jo eksamen. Særiøst nå. Uffuffuffuff. På sakprosadagen hadde jeg tenkt å skrive en annmeldelse av livet i og med at temaet er "liv". Som en film-, bok-, eller spillannmeldelse eller noe og begynt sånn her:

Fra produsenten bak naturen og universet kommer nå Gud med sitt nyeste tilslag: Livet. En relativt enkel og rutinebasert reise med artige sidesprang og oppfinnsomme vrier.

Meeen, jeg vet ikke. Kjører kanskje mer safe med et kåseri om hvordan nordmenn bor i verdens beste land, men ikke lever verdens lykkeligste liv. Eller så kjører jeg SUPERsafe og skriver leserinnlegg. Det blir så safe at det blir kjedelig. Noe artikkel skal jeg i alle fall ikke skrive. Orker ikke kjedelig snikksnakk om dødsstraff og abort. Jeg er bare over kjedelige stiler. Vi får se. For i morgen er det jo uansett skjønnlitterært. Nå må jeg ta et dypdykk i min egen hjerne og tenke hardt og lenge og skrive en disposisjon, jeg trengte bare en liten bloggpause først.

xoxo Synne, ikke helt forberedt:)

3 kommentarer:

  1. Tuuusen takk for gode eksamensidéer!!! ;D

    SvarSlett
  2. Fint innlegg.Lykke til i morra:-))

    SvarSlett
  3. Uff, jeg gruer meg til eksamen i norsk. Aldri vært noe flink på å skrive stiler..

    SvarSlett