søndag 15. august 2010

Sunny Sunday

Heihei! Har ikke tid til et langt innlegg naa. I dag har vi bada lenge, vannet her er haerlig og ekstra goy blir det med en badering, spesielt i bolgeskvupet. Eller skvup og skvup (skvulp er det kanskje?), i dag var det monsterbolger og vi bare vaia opp og ned. Veldig goy.

I gaard kjopte jeg meg en kjempekul klokke, saa naa er den turkise fra Skottland bare saa to maaneder siden da! Det er egentlig en herreklokke, altfor stor til meg, men veldig kul.

Naa skal vi tilbake til rip off veske - butikken for endte gang, men jeg tror ikke jeg skal kjope meg en derfra allikevel. Vi skal kjope med en til mormor da, koselig.

Har det forresten begynt noe bra paa tv mens jeg har vaert borte? Kommenter gjerne! Veldig gjerne. Kjempe hjerne.

PS: Jeg har faatt solbrille-brilleskille. Vakkert. Jeg ser ut som en panda.

xoxo Synne, badedraktbrun:)

1 kommentar:

  1. Som en Panda ! Kult. A. kommer til elske det.

    SvarSlett