søndag 8. august 2010

Ferie i Grekerland

Hei bleikinger! Naa er jeg altsaa i Hellas og livet er herlig. Leiligheten er flott, ingen tv, men vi har med en baerbar dvdspiller vi kan se serier paa. Det er en internettcafe like ved hotellet saa jeg faar lett blogga, men den er litt dyr. Tror vi. Gresk er ikke lett. Saa langt har vi bare sett oss litt rundt og det er nydelig her, men for et vaer dere! Det er saa varmt her, spesielt naa midt paa dagen.

Hotellet har den perfekt beliggenhet, like ved vannet slik som vi trodde. Bare rett ned brosteinsgata forbi alle mopedene og plastbadelekene, over gaagata og rett ned paa den brennhete sanda. Man kan leie solsenger og en straaparasoll. Saa langt har vi ikke bada, men det blir nok ikke lenge til.

"Flyplassen" var rett ved byen og naar det lander fly her saa tror jeg at de skal lande oppaa hodet mitt. Aktiviteter vi ellers har planer om aa bedrive dagene  med er aa besoke oyas hovedstad, som jeg ikke husker navnet paa i farten, dra paa utekino og bli brun. Det skal i alle fall jeg. Men for aa bli brun maa man bruke solkrem slik at man ikke blir rod. Jeg hater solkrem. Hver morgen kommer jeg til aa bruke minst et kvarter paa aa smore alt fra orer til knaer og jeg vil da bruke tilsammen 3 og en halv time paa dette gjennom ferien. Men det er vel verdt det.

Neinei, landkrabber - jeg maa tilbake til livet som sydenturist. Kom gjerne tilbake paa bloggen, skal oppdatere saa ofte jeg kan. Og: Jeg kan lese kommentarer ogsaa paa ferie. Hint hint,dere har vaert daarlige paa det i det siste.

xoxo Synne, halvbrun:)

1 kommentar:

  1. Hei Synne!
    Det høres ut som du har en fin ferie, og det er fint;) Jeg fikk meldinga di også, jeg er bare for lat til å svare, men alt hørtes ok ut;) Du fårbli brun for meg også, for jeg er lat og gidder ikke å stå opp fra senga;P Gleder meg også mye til bts-partyet!
    Ha en fin ferie videre! ps. Embla har bursdag i morra;)

    Det bir trist å ikke gå på skole med deg til høsten ;(

    Hilsen Elin

    SvarSlett