fredag 6. august 2010

Off to Greece!

Hei ingen! Nå må jeg egentlig legge meg for jeg skal stå opp om fem timer for å dra til Hellas. Charter vet dere, alltid tidlig da. Men jeg er alltid treig på pakkefronten så har ennå litt igjen. Jupp, tenkte jeg bare skulle si i fra om at jeg selvfølgelig skal prøve å blogge fra Hellas, men jeg aner ingenting om internettet på Santorini, så vi får se. Jeg er jo tross alt på ferie, men det er jo hyggelig å oppdatere de hjemme. Nei, nå er jeg stuptrøtt (jeg sov lenge i dag, så vet ikke helt hvorfor. Kanskje er det fordi jeg vet at jeg skal opp tidlig i morgen?), så må legge meg, men slenger inn et bilde av leilighetshotellet vi skal bo på først. Det er superfint og rett (og da snakker vi rett) ved stranda. Så nå skal jeg bli brun, selv om det ikke er helt min stil! Snæiks.

Håper vi får balkong og ikke terasse.

xoxo Synne, gleder seg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar