fredag 30. juli 2010

Fræsk luft og rømmegraut

Da var jeg hjemme igjen fra en uke teknologifri på vestlandet. Det har vært hææærlig, masse frisk luft og mye Oscar Syltes. Vi har vært på Ole Hansen og trass i at vi har vært der hele åtte ganger før stopper ikke det oss fra å oppdage en hytte på toppen. Og det er ikke en så stor topp. Så var vi på sprek&sporty - tur til Orkja (et fjell) og det var jo som navnet tilsier, et orkj. Vi besøker også hvert år barndomsstedet til bestemor, Angedalen, og vet dere hva? Der spiller de inn deler av den nye Varg Veum - filmen, og filmcrewet var der, og de sa jeg passet så fint til å spille en birolle i filmen som et barnehjemsbarn, og jeg bare "ja" og de bare "ok" og jeg bare "herregud" og de bare "her har du 5000 kroner i godtgjørelse" og Trond Espen Seim bare "hei" og jeg bare "herregud".

Neida.

Jeg skulle ønske at jeg kunne si såpass, men sannheten var at vi så én kameramann og én lydmann og en grop i grøfta som kanskje var med i filmen. Så det var jo spennende. Det finnes en Facebook-gruppe da, men det gjør det jo alltid.

Ellers så fant jeg og kusina mi Ina en død stein, men vi tok på den bandasje og da gikk den igjen.

Skal jeg oppsummere denne friske uka blandt mose og lyng med ett ord, så må det bli: Ødeleggelser. Jeg har vært tidenes klumse og stort sett ødelagt alt jeg har kommet over, deriblandt en isdisk, en nattbordsskuff og, vel; de to tingene. Ok, dårlig ordvalg.

Nå blir det bloggoppdateringer (andres blogger, duh) og facebook også kommer snart bilder fra vestlandet, Danmark, og litt mer om hvordan jeg hadde det der. Når jeg får tid.

xoxo Synne, hjemme fra late (eller ikke så late) dager på vestlandet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar