tirsdag 6. juli 2010

Nasjonal bloggstjerne

Morn, morn. Nå har jeg nettopp deltatt på denne konkurransen på mtv.no. Man skulle skrive et blogginnlegg på 50 ord, det er vanskelig altså. Man kan vinne en Vespa, men jeg er jo ikke in it for the scooter. Blir man en av de 6 personene som går videre får man nemlig blogge i tre måneder på mtv.no og den bloggen med mest lesere vinner scooteren. Tenk så gøy å få blogge på en kjent nettside. Det hadde vært så moro. Så da krysser vi fingre og tær. Jeg anbefaler dere å bli med, det er jo kjapt gjort, men da må dere gjøre det fort,  for fristen går ut i morgen. Hah, også var det jo ikke mulighet for å sette ord i kursiv. Så det ble jo ikke så bra. Jeg skrev om en kjole jeg kjøpte på H&M i dag, skikkelig kreativt liksom. Men jeg prøver å vinne dem over men en snerten skrivemåte, var det jeg prøve å få frem. For på 50 ord så må man jo prioritere å skrive bra, men ikke om noe bra. Skjønner? Håper jeg skiller meg litt ut blandt alle "Var på stranda i dag. Har du vært på standa i dag?" og "MTV er best, <3<3<3<3".

Merker at det ikke er så mye å blogge om i ferien. Merker også at det ikke er så mange som leser i ferien. Men det er greit, jeg tilgir dere. Blogger uavhengig av publikum jeg vøtt;)

Nei, nå skal jeg jammen meg spise en bolle dere. Det skal bli gøtt.

Finner ingen passende etikett å sette på dette innlegget. Det får bli "ønske", selv om det kanskje ikke passer helt.

xoxo Synne, ønsker seier:)

1 kommentar: