onsdag 21. juli 2010

Hum di dum

Hum di dum. Nå spiser jeg Milkyway fra Tax Free'en på Gardermoen. Nam nam, godtgodt-godter seg. I dag ble like sløv som jeg hadde forestilt meg, nesten bare pc hele dagen og "hjort" til frokost. Har forberedt leikane (som trofaste lesere sikkert husker herifra (ha ha "dverglekene", nei nei; dvergsdalsdalsleikane)) i hele dag, så det skal bli braaa. Agnes ser på nyhetene. Nå handler det om Marianne Aulie, tror jeg. Joda, det er nok det. Så, jeg har naturlig nok lite å melde. Har blitt hekta på Defence, aner ikke hvorfor, men det er kanskje fordi det vekker min godt skjulte insektsfobi. Neida, jeg rømmer ikke fra maur, men biller på badegulvet er ikke kult.

Resten av kvelden skal gå med på å spise mer MilkyWay og spille mer Defence. Kanskje skrive litt på et blogginnlegg jeg publiserer senere. Fint jeg har et variert liv resten av året.

xoxo Synne, lat:)

1 kommentar:

  1. Tviler på at det gagner Agnes' utvikling å se på Marianne Aulie..!!? ;D

    SvarSlett